Czas dostawy uzależniony jest od zamówionego asortymentu.
Czas dostawy = czas wysyłki towaru przez sklep (podany na karcie produktu oraz poniżej) + czas doręczenia towaru przez określonego przewoźnika.
- Produkty standardowe – wysyłka od 12h do 24h
- Maty na tylne siedzenie z kolekcji Anti Slip i Activ
- Do bagażnika – Protect i Protect Plus,
- Pasy samochodowe,
- Posłania Dry Bed
- Produkty standardowe z dodatkowymi usługami – 3-4 dni robocze
- Produkty ” własny pomysł” – zmiany w kolorze materiału/lamówki – 7 dni robocze
- Produkty “Premium” maty na tylne siedzenie oraz do bagażnika – 7 dni robocze
- Maty na tylne siedzenie z kolekcji Max Komfort
- Do bagażnika Max Komfort Sport
Kurier DPD
max 1-2 dni robocze
Inpost Kurier
max 1-2 dni robocze
Inpost Paczkomaty
max 1-2 dni robocze
Kurier DHL
max 1-2 dni robocze
Poczta Polska
max 1-2 dni robocze
Koszt dostawy jest uzależniony od formy dostawy:
Kurier DPD
15,00 zł,
za pobraniem 20,00 zł
Kurier DHL
20,00 zł,
za pobraniem 25,00 zł
Poczta Polska
20,00 zł,
za pobraniem 25,00 zł
Inpost Paczkomaty
13,00 zł
Odbiór osobisty:
0,00 zł
Odbiór osobisty po wcześniejszym umówieniu: ul. Zachodnia 6, 62-020 Swarzędz.
§6
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
- Koszty dostawy Produktu są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
- Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
- Czas kompletowania Produktów wynosi od 1 do 7 dni roboczych (szczegółowe informacje dotyczące czasu dostawy znajdują się przy każdym z produktów na stronie) od momentu zaksięgowania środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy albo od momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę w przypadku wyboru zapłaty za pobraniem.
- Dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 1 do 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
- Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej lub paczkomatu.
- Na życzenia Klienta oraz po wcześniejszym kontakcie ze sklepem istnieje możliwość wysyłania Produktu za granicę za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Zakupione w Sklepie Produkty można odebrać także po wcześniejszym umówieniu przy
ul. Zachodnia 6, 62-020 Swarzędz.